leer2

leer2 (2)

leer3

Twitch Chat

Discord twitch facebook twitter youtube telegram whatsapp email rdd 
Kaufe dir JETZT eine 60 Tage Gametimecard

Daily's & Events

Bilbos & Frodos Geburtstag
18 Sep 2020 - 24 Sep 2020
16:00 Uhr - 09:00 Uhr
Server Neustart
23 Sep 2020 - 23 Sep 2020
14:00 Uhr - 15:00 Uhr
+10% Tugend Erfahrung
24 Sep 2020 - 28 Sep 2020
16:00 Uhr - 09:00 Uhr
Hobnanigans
01 Okt 2020 - 05 Okt 2020
16:00 Uhr - 09:00 Uhr
Durins Tag
15 Okt 2020 - 21 Okt 2020
16:00 Uhr - 09:00 Uhr

HdRO Discord

Sei Teil der Community!
Sammel Gold und erhalte kostenlos Steam Game Keys oder HdRO Shop Punkte Codes, und vieles mehr!
[Erfahre hier mehr dazu!]

Newsletter



Willkommen!

Ich danke dir für deinen besuch und hoffe das du dich hier zurecht finden wirst. Hier steckt sehr viel Arbeit in dieser Webseite, aber auch die damit verbundenen Kosten. Das Projekt wird überwiegend durch Trinkgeld Finanziert. Wenn dir daher der Inhalt dieser Seite gefällt und du es gerne so beibehalten möchtest so Hilft hier jeder Cent um das Projekt am Leben zu erhalten.

Zum Dank bekommt jeder der ein Trinkgeld in höhe von 10,00 EUR da lässt einen RANDOM STEAM / UPLAY Game Key von mir

 

Klicke hier um direkt auf Twitch dabei zu sein

SSG ist bereits am Update 23 am Arbeiten, nun wurde im Offiziellem Forum eine Politur der Texturen veröffentlicht. Hier sind mal einige Beispielbilder von den Breelanden und co wie die neuen Texturen im vorher und Nachher aussehen. Wie man auf den 3 Bilder erkennen kann wurde hier ganz deutlich was verändert, somit werden wir mit Sicherheit in Zukunft das eine oder andere ganz neu Entdecken können.

Einige der neuen Texturen kann man auch jetzt schon auf Bullroarer anschauen wo Aktuell die Beta für das Update 22.1 am laufen ist. Im Breelande wurde einiges aufgefrischt.

Scenario schrieb:

 

A Fresh Coat of Paint
by Matt “Scenario” Elliott

When you build a home, it is easy to think that it is the most perfect thing ever. But then, as time goes on, you look at the work you’ve done and begin to see occasional cracks in the plaster, scuffs on the floor and maybe a few horrible choices in paint color. It’s still your home – and you love it – but that doesn’t mean it can’t use a facelift once in a while.

That’s what returning to work on LOTRO was like for me. My name is Matt Elliott and I was a member of LOTRO team from development all the way through to the launch of Rohan. After taking a break from Middle Earth for several years, I was invited back to the World Design team, and reacquainted myself with the world we created. There is a lot of love that went into building the landscapes of Eriador, Rhovanion and beyond – but the cracks in the plaster of our earliest regions are showing.

To ramp back into building worlds, I was asked to take a critical look at Breeland and other areas to see what updated design principles and assets could be incorporated into our oldest of homes. It was a great way to get muscle memory going again, and it wasn’t long before using our tools became second nature for the second time.

What does this mean for Breeland and Ered Luin?
Most noticeably, Breeland has been given a high-level polish pass. Expect to see fewer impassable cliffs – and polished impassable cliffs where they are needed. Some terrain textures have been replaced with newer, better looking textures. New waterways and polished water materials have been added to make the landscape feel more like an ecosystem. Trees and frills have been updated in places to take advantage of newer and more detailed assets. Plus – a few small surprises have been added here and there to keep things interesting.

In southern Ered Luin, we have begun the process of recomposing the look of the mountains surrounding the playable areas to match our current standards (if only we had the expertise with these tools 13 years ago that we do now!) as well as smoothing out the playable terrain to make it less tedious to traverse.

What’s next for this house?
Everyone on the World Team has portions of the original landscape that we’d like to polish. We’ve got a lot on our plate preparing for Update 23, but as we have time, we intend to look back at our older regions and see where we can spruce things up with a fresh coat of paint.

Vorher:

Nachher:




Vorher:

Nachher:




Vorher:

Nachher:


Diese Artikel könnten auch Relevant sein

Update 22.5 - Patch Notes

Gegenstände Ein Fehler wurde behoben, durch den beim Tragen der Jubiläumsrüstung der Hals des Charakters seltsam aussah. Ein Fehler wurde behoben, durch den die Animation des Unterkunftsgegenstands „Zwerg im Fass“...

Update 22.2.2 - Patch Notes

Wächter: „Schreckliche Wunde“ hat fälschlicherweise von „Ausstrahlen“ profitiert und sollte jetzt nicht mehr davon beeinflusst werden. Der Schaden-über-Zeit von „Blutende Wunde“ und „Schreckliche...

 

Kommentar schreiben


Um unsere Webseite für Sie optimal zu gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies und eine Webanalyse Software. Durch die weitere Nutzung der Webseite stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu. Weitere Informationen zu Cookies und Webanalyse erhalten Sie unter weitere Informationen